Ska ditt contact center gå över till datortelefoni? Investerar du i applikationer för contact center – antingen på plats eller molnbaserat? Jabra Engage 50 är det perfekta digitala headsetet för att göra dina kunder nöjdare.
Jabra Engage 50 har ett kraftfullt processorchip i öronkåpan som levererar avancerad funktionalitet, som t.ex. samtalsanalyser.
Digitalt ljud för de tydligaste samtalen
Ett unikt tremikrofonssystem med intelligent bullerdämpning filtrerar bort bakgrundsljud och andningsljud och ger de som ringer en överlägsen upplevelse. Stereoljud och superbredbandsljud ger levande, naturtrogna samtal – med den högsta nivån av hörselskydd för säljare.
Hörselskydd
Engage 50 erbjuder den starkaste nivån av hörselskydd, inklusive PeakStop™ 105 dB SPL och IntelliTone™ 2.0, samt följer riktlinjerna för buller på arbetsplatsen, G616 och OSHA.
Intelligent volymkontroll
Intelligent volymkontroll gör det möjligt att justera alla inkommande samtal till en användarangiven ljudnivå som förblir konstant för komfort under hela dagen.
Utformat för datortelefonmiljöer
Byggt för idag – redo för imorgon. Är utrustat med USB-C för enkel anslutning till PC och mobila enheter, och har USB-A-anslutning tillgängligt som tillbehör.